سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

خب نوبت شو A هست!شو اسمکدان که هیچ وقت تکراری نشده و مطمئنا از راو بهتره ... ولی خب هرچیزی هم مشکلاتی داره و خوبی هایی..

بدترین:جی بی ال!

در شو کینگ کورت که جری لاولر ، دولف زیگلر رو مهمون خودش قرار داده بود بعد از اینکه زیگلر به جری لاولر سوپرکیک زد و جی بی ال اومد بالا سر جری لاولر ، البته در بین اومدن جی بی ال ایشون بین طنابا گیر کردن که وارد شن که جالب هم بود.. از اقای سوتی بعید نبود

بهترین:بازگشت افسانه

لالوچادور کسی نیست جز... میکییییی جیمززززززز!البته به یه نکته اشاره کنیم که هفته های قبل که شخصیت لا لوچادور رو داشتیم خود میکی نبود چون رنگ پوست نفر پشتی و استیلش فرق داره.. میکی جیمز تحولی جدیدی به وومنز اسمکدان داد و میتونه مسابقات زیبایی با بکی و یا حتی الکسا بلیز خلق کنه

بدترین:زیگلر ساکت

دوباره شو کینگ کورت با مجری گری جری لاولرو مهمان هم زیگلر!زیگلر عملا هیچ حرفی نزد .. ما از بازگشت جری خوشحال بودیم ولی سکوت کامل زیگلر حالمونو گرفت.. جری ازش سوال میپرسید و زیگلر جوابی نمیداد در اخر جری گفت تو یه بازنده ای که سوپرکیک خورد

بهترین:هیل مقابل هیل

استایلز یه هیل ظاهریه .. چون میخواد خودشو فیس نشون بده و شخصیت فیس هم بیشتر بهش میاد ولی میز نه!اون یه هیل خاصه!شخصیت هیلش عالیه.. در هر شرایطی.. حالا برگردیم به هیل مقابل هیل دیشب!دو تاپ هیل اسمکدان به مصاف هم رفتند که هم زمینه سازی خوبی برای رامبل با دخالت سینا شد و هم یه مچ جذاب دیدیم.. همیشه جنگ بین دو هیلی که تشویق میشن زیباست!

بدترین:هیجان برای الیمینیشن چمبر

این کار اشتباه مارو از هیجانات رامبل دور میکنه.. هر چیزی به وقتش!شین اومده برای یه ماه بعد مسابقه ثبت کرده که این کار کاملا غلطه چون حداقل میتونستن تا پایان رامبل صبر کنن.تا هیجانات رامبل کم نشه!

بهترین:هیل بهتر!

ناتالیا داره روز به روز مهارت هیل بودنشو افزایش میده امروز هم اعتراض کرد که چرا هیچ محصولی نداره و دعوایی در فروشگاه دبلیو دبلیو ای بین نیکی و ناتالیا صورت گرفت وومنز دیویژن در اسمکدان داره پیشرفت میکنه ولی راوو....


نظرات شما عزیزان:

اشکان
ساعت22:10---30 دی 1395
باش داش خوشحال شدم با هم حرف زدیم اگه اجازه بدی برم شام بیام
پاسخ: نوش جان منم کم کم میرم شب خوش


اشکان
ساعت22:03---30 دی 1395

چی بگم داش والا ایران است دیگر عادیه راستی داش تو از ین وب درامدم داری ؟؟؟؟
پاسخ: پول شارز نتم ازش درمیاد البته وقت زیادی نمیزارم هفته ای دو روز نتایج کامله و شبها هم یه ساعت  واسه بیکاری میام یعنی طوری نیست که مانع کارو زندگیم بشه



اشکان
ساعت22:00---30 دی 1395
بابا داش خب اگه نری کارت پایان خدمت نداشته باشی نه میتونی ازدواج کنی نه میتونی چیزی به نامت بزنی اخه
پاسخ: همش با یه 50 تومنی به کارمنده حل میشه


اشکان
ساعت21:57---30 دی 1395
مگه میشه نری داش
پاسخ: خیالت تخت نه پارتی دارم نه پول یعنی چه برم چه نرم اخرش باید شاه و نوکر خودم باشم واسه چی برم


اشکان
ساعت21:55---30 دی 1395
اها داش تو هنو نرفتی سرباز من فکر کردم رفتی الان داری درس میخونی
پاسخ: نه نرفتم.باید برم اما نمیرم.


اشکان
ساعت21:53---30 دی 1395
داش واقعا ینو رومن گفته
پاسخ: نه الکی مثلا رومن گفته


Saworld
ساعت21:53---30 دی 1395
اشکان اوکی معذرت ولی من به رومن بی احترامی میکنم فامیلت نیست که ازش دفاع کنی

اشکان
ساعت21:50---30 دی 1395
نه رفیق ان جا پیدا میکنم دش سربازی تو مشکل بود ؟؟؟؟
پاسخ: ای داداش دست رو دلم نزار من یه هفته رفته بودم مسافرت تا برگشتم تو خونه گفتن تو که رفته بودی چرا برگشتی گمونم سربازی برم از شناسنامه اسمم رو خط میزنند کلا


اشکان
ساعت21:48---30 دی 1395
داش تو همون فکر هستیم ولی اگه بشه استخدام بشم اول رفتم برا استخدام ارتش بشم دو سال پیش ولی نشد بعد همین ۶ ماه پیش بود نیرو انتظامی برا مرز بانی استخدام میکرد من رفتم برا استخدام از امتحاناتش قبول شدم همه چیزم تکمیل شده بود که استخدام بشم ولی بابام نزاشت گف مرز خظر داره خوشم نمیاد بری الان همینجوری مونده برم سرباز بیام ببینیم خدا چی میخاد
پاسخ: راس میگه مرز امن نیس مطمئن باش برات موقعیت خوب ردیف میکنه به بابات باور داشته باشد جمله ای از رومن رینز


اشکان
ساعت21:44---30 دی 1395
ممنون داداش چشم دود میکنم
پاسخ: پس موقیعتت حسابی خوبه یه عکس چریکی هم از خودت بنداز واسه یادگاری
پاسخ: رفیق داری یا میخواهی اونجا پیدا کنی؟


اشکان
ساعت21:41---30 دی 1395
بابای من میگه اگه تونستم استخدامت کنم ادامه درستو برو بخون اگه نه نشد بابام کم مونده بازنشست با هم مغازه میزنیم
پاسخ: من میگم هر دوش رو انجام بدین هم استخدام شو هم مغازه بزنید


اشکان
ساعت21:39---30 دی 1395
من قرار بود دو ماه پیش سربازیم باشه ولی بهم گفتن دو ماه میتونیم بندازیمش عقبتر منم گفتم باشه دو ماه انداختیم عقب الان نزدیکای عید میرم سرباز اموزشی که دو ماه اما اموزشی من چجوری میشه من که میرم ۱۵ روز قبل عید ۱۵ روز خود عید مرخصی دارم ۱۵ روزم بهد عید که پادگان تقو لقه دو ماهو سرو تهشو ینجوری هم میارمو اموزشی تموم میشه بابای منم نظامی تو ارتش منم سربازیم ارتش افتاده و چون من پدر نظامی به حساب میام بعد اموزشیم برمیگردم شهر خودم یعنی ارومیه ین جام با گواهی نامه که دارم میشم راننده راشتی میدونستی تو سربازی به ین برجی که من دارم میرم سرباز بهش میگن برج طلایی
پاسخ: دادا اسفند دود کن.من که سربازیم بر فناست.کاش موقعیت تو رو داشتم.نصفشم داشتم حل بودم. جدی میگم اسفند دود کن ایشالا موفق باشی


اشکان
ساعت21:31---30 دی 1395
داش من برا تو برا حمید برا ین وب احترام قاعلم بخدا از دفوا توهین خوشم نمیاد ین جا ولی میبینی دیگه ین اقای ساورلد چی نوشته برام من به ان توهین کردم برگشته یند گفته تو جا من بودی چی کار میکردی
پاسخ: گمونم امتحانا همه رو عصبی کرده تو چرا وسط درس میری سربازی؟


اشکان
ساعت21:22---30 دی 1395
اقا حقیقت ینه میخای باور کن نمیخای باور نکن من یه دو هفته پیشم به شایان گفته بودم اگه میشه وقتی من تو سربازیم و شو هارو نمیتونم ببینم لینک دانلود شو هارو بهد امدنم از دوره اموزشی سربازی بهم بده حالا تو میخای باور کن نمیخای نکن قرار نیس دو ساعت برا تو مدرک بیارم که
پاسخ: اره یادمه گفتی بهم حمید انگار رفت


اشکان
ساعت21:13---30 دی 1395
من ۱۸ سالمه من کی گفتم ۲۰ سالمه نزدیک ۲۰ روز دیگم میرم سرباز برا دو ماه کامل فکر کنم نیستم
پاسخ:تو میهن گفته بودی 20 سال بچه ها مننم 30 سالمه فردا قراره زن بگیرم 20 روز بعد میام
پاسخ: حمید بحث رو تموم کن


اشکان
ساعت21:11---30 دی 1395
نه من نگفتم املام بیسته من همیشه با تقلوبو ین جور چیزا نمرمو گرفتم تو املا ۱۴ میگرفتم که قبول شم من الا دیپلم دارم
پاسخ:قشنگ معلومه


اشکان
ساعت21:07---30 دی 1395

ای بابا یعنی الا همه مشکل شما املا منه
پاسخ:اره حداقل نگو من 20 سالمه|: این طوری باشه من الان 50 سالمه|:


پاسخ: حمید رنگ فونتت رو ابی کن


اشکان
ساعت21:05---30 دی 1395
اخه داش من برا رومن نمیگم که رومن بره به درک ین بچه پرو حق ینو نداره بیاد ین جا ین توری گنده حرف بزنه
پاسخ:ای بابا طوری شما املا تمرین کن معلم بهت قابل قبول نده|: جمله سنگین یه دقیقه سکوتتت


اشکان
ساعت20:52---30 دی 1395
انگل تویی هفت جدو ابادت فهمیدی یا نه به تو مربوت نیس من از کی ترفداری میکنم فهمیدی یا نه
پاسخ:باش |: اقا قبل اینکه انقد طرفداری کنی یکم املا تمرین کن ضایع نشی پیش بقیه


Saworld
ساعت16:48---30 دی 1395
اشک و رومن رینز هردوتا یکین از غلط املایتون معلومه
بچه برو املات رو درست کن بچه ۷ ساله از تو بهتر نظر میده بعد با دوتا اسمم نظر میدی خل فکر میکنی ما نمیفهمیم
کدوم کاربر عین تو انقدر خل و غلط املایی هاش زیاده
بعدش انگل پانک نیوز این خبرها هارو سایت های خارجی نوشتن بفهم
رومن هم همین سایت های معتبر خارجی نوشتن بدترین استاره
پاسخ:اینا نمیفهمن ول کن


اشکان
ساعت15:36---30 دی 1395
من از رسل ۲۵ به ین ور دارم کشتی کجو نگاه میکنم یه راو اسمکشم از دس ندادم ان موقع تو میای میگی چیزی نمیدونی
پاسخ:وقتی عقل ررسلینگ رو نداری بدرد نمیخوره


Saworld
ساعت15:14---30 دی 1395
اشکان کسی که زیاد از یکی طرفداری کنه و بعدش از استوری چیزی ندونه باید زیاد نظر نده و اگه هم میخوای بدی حداقل با کسایی که کشتی کج رو از تو خیلی بهتر میدونن بحث نکنی و با دو اسمم نظر ندی
یکم تو پستای حمید نظر نده حل میشه و اینجا تو چون از همه کمتر درباره کشتی کج میدونی واسه همین اینو بهت گفت ولی قصد بدی نداشت


Saworld
ساعت15:04---30 دی 1395
این دیگه کیه حمید رو نوشته همید
نه حمید پانک ولی منم خیلی خوشحالم .من از وقتی که جریکو هیل شد و با این لیست و کارهای باحالش طرفدارش شدم ولی تو فکرکنم خیلی مدته طرفدارش بودی


ROMAN
ساعت14:29---30 دی 1395
اشکان دادا ولشون کن ینارو دیگه دو تا بچه ۱۲ ساله امدن میگن اسمک بالاتر از راو با گفتن دو تا بچه نه اسمک بالاتر از راو نه رومن ترفداراش کم میشه ولشون کن تو خودت تو دنیا واقعی میری با بچه ۱۲ ساله دعوا کنی صد در صد نمیری اگرم به ما گفتن انگل بزار بگن بچه پس چجوری باید به دیگران بفهمونه که عقلش کمه من که دیگه تو پستای ین بچه نظر نمیدم تو هم نظری نده
پاسخ:فقط ما نیستیم اتفاقا دونفر که نمیفهمن هیچی دارن میگن راو بهتره


اشکان
ساعت11:06---30 دی 1395
اولا به رومن توهین نکن داش انم ترفدارای خودشو داره بعد منو همید سر راو اسمک حرفم نشده برگشته به منو چند تا دیگه میگه انگل پانک نیوز
پاسخ:باش..


Saworld
ساعت2:34---30 دی 1395
سلام.لوکس بلاگ اصلا برام باز نمیشه و نمیتونم نظر بدم

با این که از اشکان خوشم نمیاد ولی باهاش موافقم اما استدلال اشکان خیلی مسخره بود
مثلا اگه راو رو مثل کمپانی wwe و اسمک رو مثل tna مثال بزنیم.tna مسابقاتش از این کمپانی خیلی باحاتره ولی چون wwe قدیمیه و معروفیت و کلاس بیشتری داره پس میتونه بهتر باشه ولی واقعن مسابقه های راو خیلی تکراین و مساقبه های اسمکم همینطور ولی راو تکراری تر.شایدم اسمک از راو بهتر باشه ولی در حقیقت چون جریکو رو دوست دارم و ا.ن الان قهرمان یو اسه پس راو رو بیشتر ترجیح میدم ولی راست میگه راو خسته کنندست فقط هفته قبل باحال بود که تایتلو از رومن لعنتی گرفت و من زنده دیدم و تیکر و مایکلزم بودن و راو هفته قببل از اسمکداون بهتر بود ولی فقط جریکووو
رویال رامبلم عالی میشه همه مچاش عالین حتی کروزرویتش.یا تیکر میبره یا استرومن ولی 90 درصد تیکر میبره چون اگه میخواستن یه کشتی گیر راو رو میزاشتن باید المنیشن چمبر سر نامبروان کنتندری بود و تیکر هم میاد اسمک و رینز رو چلنج میکنه
راستی حمید از قهرمانی جریکو خوشحالی؟عالیه جریکووو
این هایبرت مسخره هم عقل نداره و طرفدار رومن بود از 4 سال پیش و الانم رینز یا داد گوریلی میزنه هایبرت میگه وحالا رااااااممممن رییینز

پاسخ:ساورلد تو به عشق من به جریکو شک داری؟


اشکان
ساعت22:25---29 دی 1395
ین شد یه حرف حساب نگا داش ایلیا
پاسخ: بروبچ برید لا لا ما هم رفتیم بای


ایلیا
ساعت22:24---29 دی 1395
فقط ان ایکس تی رو عشقه مخصوصا امسال

ایلیا
ساعت22:14---29 دی 1395
از نظر استوری و مچ خداییش اسمک خیلی بهتره ولی از نظر استار صد در صد راو بهتره

mani
ساعت21:23---29 دی 1395
سلام آ قا چرا دعوا می کنید خب معلومه رومن بهتره
پاسخ:زررت


reigns
ساعت20:27---29 دی 1395
خدایی جدیدا چه بحث های وزینی تو سایت به وجود میاد... :/
ادم کمرش خم میشه! :/
پاسخ:سنگینه|:


reigns
ساعت20:25---29 دی 1395
دارم کامنتا رو میخونم، میخندم... :/
پاسخ: اینا کلا خلن|: منتین خوبی؟؟؟


ROMAN
ساعت19:45---29 دی 1395
انگل خودتی احمق بیشعور خاک بر سر اسمکو راسترش بریزم

اشکان
ساعت19:33---29 دی 1395
من وقتی عصبی میشم همیجوری مینویسم ین اسمک همون اسمکی که دو سال پشت سر هم سال 2015 و 16 درگیری های راو میرفت توش الان واس من میگه اسمک بهتره معلومه چقدر بهتره

اشکان
ساعت19:19---29 دی 1395
چه ربطی داره بحسو عوض نکن که تو حق نداری فهش بدی اگه فهش خوبه منم از حالا به بعد از هر کسی خوشم نیومن بهش توهین میکنم
پاسخ:مشکلی نیست
پاسخ:بحث نه بحس :))
پاسخ:شما برو املا تمرین کن
پاسخ:کاری به رسلینگ نداشته باش


اشکان
ساعت19:15---29 دی 1395
برو بابا تو وقتی هنوز به دنیا نیومده بودی من داشتم کشتی میدیدم حرف نزن
پاسخ:معلومه چقدر از رسلینگ میفهمی اخه کدوم بچه ای فحش رو فهش مینویسه؟


رومن رینز
ساعت18:52---29 دی 1395
تو اصلا پست زدن بلد نیستی به رینز میگی یه اف 5حرومش کرد الانم که ین جوری من به مدیر گزارش میدم
پاسخ:بگو وااای خیلی ترسیدم تو هروقت تونستی 10 صفحه ترجمه کنی بیا حرف بزن که هیچی بلد نیستی


رومن رینز
ساعت18:49---29 دی 1395
حرف دهنتو بفهم انگل خودتی من نظر شخصیمو گفتم دروستو غلت بودنشم به خودم مربوته
پاسخ:دروست|: غلت|: باز بگید ما 30 سالمونه
پاسخ:بقول دوست عزیزت اشکان همینه ک هست


اشکان
ساعت18:41---29 دی 1395
داش بای من دیگه نظر نمیدم فقط نگا میکنم ین جا نظر میدی فهش میشنوی
پاسخ:فحش دوما تا وقتی به اون درجه از درک رسلینگ نرسیدی همون نظر ندی سنگین تره


یوزپلنگ رینز
ساعت18:19---29 دی 1395
همین ادج از اسمک به راو درفت شد در سال 2011 رنکینگ راو رو بالا برد .پس همه استار های کارامد از اسمک به راو رفتن.
پرچم اسمک بالاست.
پاسخ:ایول


یوزپلنگ رینز
ساعت18:04---29 دی 1395
باز خوبه همین اسمک نبود راو اصلا استار نداشت.اسمک کارش استار سازیه.
بیشتر این ستاره های راو تو اسمک ظهور کردن.
پاسخ:اینم حرف حق داداش به اینا هرچی بگی اینا چرتو پرت خودشونو تحویل میدن و با اینکار شخصیت مسخرشونو چرت تر میکنن و خودشونو پیش بقیه بد نشون میدن و احمق دیده میشن یه دو سه نفرن که انگل پانک نیوزن


ROMAN
ساعت17:56---29 دی 1395
هر جا که رومن باشه ان جا بهترین میشه
پاسخ:Stupid Idiot


اشکان
ساعت17:54---29 دی 1395
همینه که هس من برا رومن نمیگم راو بهترینه بر اساس ان چیزا که دیدم میگم
پاسخ:و باز هم بی عقلی


رومن رینز
ساعت17:52---29 دی 1395
اقا احترام خودتو نگه دار تو نویسنده ین وبی باید خبر هارو بنویسه نه ین که به ملت توهینو فهش بدی نه ین که بیای ین جا بگی راو بهتر از اسمک واقعا که تو باید بی طرف باشی
پاسخ:یعنی نویسنده حق نظر دادن نداره؟


برنا
ساعت17:45---29 دی 1395
يكم ديگه پيش بري ميگه ضعيف ترين راو ميتونه بهترينه اسمك رو شكست بده

رومن رینز
ساعت17:42---29 دی 1395
اقا چرا الکی حرف میزنی اخه اگه راو خوب نبود هیچ موقه نمیتونستمینیونتر رسل لشه انم برا دو سال پشت سر هم رسل ۳۱ رومن براک رسل ۳۲ رومن ترپل اچ بله راو هم تعداد تایتلش بیشتر از اسمکدان هم تعداد راسترش برنده رویال رامبلم از برند راو خواهد بود
پاسخ:همین الان پی بردم که یه مشت احمق تو پانک نیوز جمع شدن
پاسخ:اصن راو بهترینه و رومن عالی یاد اون داستانه افتادم از مرده پرسیدن چجوری 120 سال عمر کردی گفت با احمق بحث نکن اون گفت امکان نداره مرده گفت بله حق با شماست|:


اشکان
ساعت17:38---29 دی 1395
من قدیمی هارو نمیگم من از درفت به بعدو دارم میگم
پاسخ:تو سروایور سریز 2016 اسمک برده ضایع
پاسخ:نظر ندی سنگین تره


برنا
ساعت17:38---29 دی 1395
يادم نيست كي بود ولي من نبودم
پاسخ:اها


اشکان
ساعت17:34---29 دی 1395

تا حالا هر چی درگیری بین راو اسمک بوده همرو راو برده بجز یکیش تو سامر اسلم براک رندی رو برد تو سروایورم برد راو از اسمک بیشتر شد پس نتیجه میگیریم راو قدرتش از اسمک بیشتره
پاسخ:چی؟؟؟ اسمک دوبار تو برگینگ رایتز برده وتو سروایور هم یه بار اسمک برده چرت نگو ساکت شو یهو  چون کم میاری الکی از خودت چرت و پرت تحویل میدی


پاسخ:خیلی چرت میگیا دوبار تو سروایور سریز اسمکدان برنده مسابقه تیم اسمک مقابل راو شده دوبار هم اسمک مقابل راو در برگینگ رایتز قهرمان شده شات اپ!


برنا
ساعت17:34---29 دی 1395
من تو اون نائب قهرمان شدم
پاسخ:مطمئنی؟ قهرمان کی شده بود؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 29 دی 1395برچسب:, توسط شایان

اسلایدر